گلایه

سلام...

بازم میخواستم پست جدیدم راجع به تفکرمثبت ومسائلی پیرامون اون باشه ولی...

 بگذریم که یکی از دوستان نا امیدم کرد...

هی میخوام گله نکنم ولی نمیشه مترسم گله نکنم عقده ای بشم واین عقده روی کودک درونم اثر بدی بذاره،( واین کودک، دخترفراری بشه)

یکی از دوستان عزیز بجای اینکه به عمق مطلب توجه کنه وسبک سنگین کنه آیا مطلبی که می خونم چرنده

یا نمود واقعی وعینی داره؟اصلا جدای ازاینا ارزش خوندن داره یانه؟یامیتونه روی مخاطب اثری داشته باشه یا نه؟(البته امیدوارم اثرداشته باشه) 

  بجاش طعنه می زنه که تو خودت مشکل داری وبا شرایط فعلیت نوشته هات وروحیت باهم پارادوکس دارن، مطلبتوازفلان مجله نوشتی و

حرفات مال فلان آقاست و......اگه حال من اون موقه خراب بودبخاطرموضوعیه که منو چندوقتیه درگیرخودش کرده وزمان می بره تا باهاش کنار بیام،(فکرکنم این دوست نکته سنجمون فهمیده باشه چه موضوعیه)

واین دلیل نمیشه به حرفایی که میزنم اعتقاد نداشته باشم،. خداییش چنددرصداینایی  که

مطلب منویسن 100% نه50%مطالبی که مینویسن از خودشونه؟خوب شایدم باشن، ولی یه مطلب با این محتوا قاعد تاباید رفرنسای مختلفی داشته باشه که مطلب من نه به آقای یکس مربوط میشه نه به مجلش که اصلا من قبولش ندارم .

  فرضایه آدم 100%مثبت اندیش مثبت نگر پیدابشه( فکرنکنم پیدابشه) این آدم نباید مشکل پیدا کنه؟ خوب اگه آدمه طبیعتا چرا، این مشکل روی این آدم اثرنمی زاره؟حتمامی زاره اگه آدمه( شاید منه سینوهه فرشته باشم،پوزخند) راستی یه چیزی از سینوهه یادم اومد، کاهنا وستاره شناسابهش گفته بودن توستاره نداری برای اینکه ازنظرماوطن مشخصی نداری بنابراین نمیتونیم بهت بگیم اقبالت چه جوریه، شاید توفرزندخدایان باشی.

زیادحاشیه رفتم ببخشید....بهرحال نظروانتقادیه که شده ولی اگه سازنده باشه چه خوبه باعث پیشرفتوکماله ولی اگه غیرسازنده باشه، به قوله یه بندهخدایی آدم دچاره یأس فلسفی میشه.

برای شفاف سازی بگم که مطلبام برداشتای شخصیه خودم ازکتابای نویسندهای زیره:

وین دایر،جان گری، آنتونی رابینز،استفان کاوی و...که اکثرابه لوگوتراپی، متافیزیک ومعنویت خیلی توجه کردن.

ببخشید سرتونو درد آوردم...

 

      امضا:سینوهه

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                          

نظرات 6 + ارسال نظر
توت کوچولو چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

اگه تاییدی نباشه اولم!
الان میخونم بعد نظر میدم!

فعلا بابای

مریم پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

باشه بابا من طعنه زن! من سطحی نگر! ولی باید بگم من نگفتم تو خودت مشکل داری من فقط گفتم سیگار بده! بعدشم درمورد اون مجله شوخی کردم
بگذریم از اینکه اون آقا و مجله اش هم در همون مسیر وین دایر و رابینز و اسکاول شین و دیل کارنگی حرکت می کنه و تفکر مثبت رو اصل قرار داده
اصلا اگه آدم حرف این آدما رو کپی هم کنه ارزش داره لا اقل اگه روی کسی اثر نذاره با نوشتنش روی خود آدم تاثیر داره چی از این بهتر
خوشحالم که برداشتت از مثبت نگری اینجوریه و بهش اعتقاد داری ولی سعی کن جنبه هم داشته باشی
پس فردا یه پست بذار بگو «یکی گفته من جنبه ندارم اصلا چند درصدتون جنبه دارین»!!!
امیدوارم موضوعی که درگیرش شدی حل بشه

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام سینوهه جان
خیلی خوشحال شدم وقتی کامنتتو دیدم
آتوس چطوره؟
خوشحال میشم سر بزنی
امیدوارم گم کردتو پیدا کنی
دلت شاد

نارنج شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

سلام ....ای بابا.خواهش میکنم فقط ...بی خیال تو وب نگم بهتره.چشمک.
بعضی وقتها یه مطلبو که میخونیم حس میکنیم حرف خودمونه انگار همون حرفهاییه که ما میخواستیم بگیم اما هیچ وقت نگفتیم...پس دلیلی نداره به خاطر نقل قول کردن مواخذه بشیم سینوهه عزیز.لبخند.

توت کوچولو شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام عمو سینوهه!خوبی؟؟

میگما تو از بابا آتوس خبری نداری؟!(نگران)

خیلی نگرانشم کجاست آخه؟!(نگران+گریان)

خواهش بهم خبر بده اوکی؟!

مرسی دوچت دارم عمویی مرهبونم!(بوس)

بابای یادت نره منو از نگرانی دراری!

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام سینوهه عزیز
نمی دونم چی بگم...خیلی خوشحالم از اینکه دوست خوبی مثل تو دارم
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد