معرفی..!

- سلام...من سینوهه هستم..بیست و دو سال دارم.. ساکن تهران.....دیگه..؟! آها..یادم رفت.. به نام خدا..!!‌من سینوهه هستم ... بیست و...

- اوووووی...مسخره..مگه اومدی مصاحبهء تلویزیونی..

- یعنی چی..؟!

- مسخره..مگه داری توی مسابقهء تلویزیونی شرکت می کنی..؟!

- وا ... بالاخره باید منو بشناسن یا نه..؟!

- من که ۸ ساله باهات رفیقم هنوز تو رو نشناختم ... بعد چطوری با یه اسم و سن این بدبختا تو رو بشناسن..

- به مرور زمان میشناسن...

- پس فکر کنم باید یه ۳۰ - ۴۰ سالی باهات بپرن تا بفهمن تو چه جور جوونوری هستی..تازه همونشم شک دارم..

- اااه...انقدر حرف نزن...اصلاْ تو اینجا چی کار می کنی..؟! این وبلاگ مال منه... حق منه...

- بیا... هنوز هیچی نشده حق آب و گل پیدا کردی..؟!

- پس چی..؟! نکنه فکر کردی خیال کردی..؟؟؟!!

- ببخشیدا..اما محض یادآوری باید خدمتتون متذکر بشم که بهتره یه نگاهی به اسم این وبلاگ بندازین...

- ...؟! خب ، که چی..؟!

- خب به جمال بی نقطت..! این وبلاگ مشترکه...تازه تو که حرفی برای گفتن نداری...سهم زیادی هم ازین وبلاگ نداری..

- خیلی بی چشم و رویی آتوس ..! این چه طرز حرف زدن با رفیق هشت سالته..

- همینه که هست...می خوای بخواه...نمیخوای هرررری...جمع کن کاسه کوزت رو برو خونهء بابات..!!

- پس چی...فکر کردی نمیرم..؟؟! اصلآ مهرم آزاد ، جونم حلال....

- فکر کنم بر عکس گفتیا...

- ای بابا...وبلاگ منه...دوست دارم بر عکس بگم...حرفیه..؟!

- تو بیخود کردی که وبلاگ توئه..همین الان پسوردش رو عوض میکنم ببینم بازم می تونی بیای یا نه..

- برو بیرون بذار باد بیاد بابا...تو اگه مال این حرفا بودی که با انگشت کوچیکت ماست نمیخوردی..!!

- با منی..؟؟؟!

- پس با عمتم..؟!

- اون روی سگم رو بالا نیار سینوهه..

- مثلاْ بالا بیارم چی کار میکنی..؟! تو هم حرمت خودت رو نگه دار...نذار دهنم باز بشه..

- دهنت رو باز نکن که بوی گه همه جا رو برمیداره...

- با منی..!؟ خفه شو بینم...

- خفه شدش هم داریم..دو تومن گرون تره..

- مثل اینکه باید ادبت کنم..

- ..آخ ...منو زدی...الان حالیت می کنم...

- آی...نامرد...آآآآی...گاز نگیر سگ...

- اا...ول کن گردنو...گردن رو ول کن... گرن فوله ...گردن فوله .. دستا شله...!!!

- آی...اونجا رو ول کن...اونجا رو ولش کن..به اون چی کار داری..؟!

- آی...نیشگون نگیر دختر...

- آآآآآآآآخ...

ـ آآآآآآآآی....!!

........ ( فکر کنم ادامه دارد..اما با این وضعیت خدا آخرش رو به خیر کنه.....آآآی..!! )

نظرات 5 + ارسال نظر
مطرود پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ http://matrood.blogsky.com

با سلام به آقای سینوهه
حالا چرا سینوحه ؟؟
پزشک هستید یا استاد علوم غریبه یا دارو ساز و یا منجم ؟؟
حالا هر چی هستید یا مال هر کجا فرقی نداره ما دوستتون داریم
خوشحالم که اولین نظر رو براتون میگذارم
به آتوس عزیز هم سلام برسونید
با سپاس .. مطرود ...

همونطور که گفتین فرقی نمی کنه پزشکم یا منجم یا مال کجام ، مهم اینه که یه دوستم.. و از این که نظر دادین سپاسگذارم.
به آتوس هم سلام می رسونم.

توت کوچولو پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

بابا نزنش!

ببخشید سلام!سینوهه جون که تازه باش آشنا شدم و به آتوسم که از بچگی بزرگم کرده(اغراقو داشتی)

واسه شروع قشنگه امیدوارم موفق باشید!(جمیعا صلوات)

سلام به کوچولوی آتوس . .
ممنونم که تعریف کردی ، بازم سر بزن.
موفق باشی.

نازنین شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

سلام مجتبی جون....
وبلاگتو دوست داشتم از شکلش خوشم اومد....
اصلا مگه وبلاگ مشترک میشه؟مهرشو بده خودتو خلاص کن تنهایی بنویس منم میام روزی هزار تا نظر میدم و به دوستامم میگم بیان وبلاگت هم شلوغ بشه هم خوشگلتر(چشمک/لبخند/خنده گارفیلدی

سلام به نازنین خانوم .
تشکر ازینکه تعریف کردین .. خودم هم دارم بهش فکر می کنم که تنهایی ادامه بدم بهتره.
اما یادت باشه قول دادی روزی هزار تا نظر بدی و دوستات هم دعوت کنی.
(چشمک)
موفق باشی.

آتوس شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://eae3.blogsky.com

سلام...
این مسخره بازیا چیه اینجا درآوردین..؟! خیــــلـی خز یازیه...جمعش کنین بابا..!!
راستی خوشحال میشم به منم سر بزنی... فقط نظر یادت نره...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام آتوس جون .
مسخره بازی اون صفحه قبرستون خودته.
نظرم اینه که تو وبلاگت چند تا مردهء متحرک رژه برن.
موفق باشی.

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد